معرفی ابزار های جراحی

لوازم جراحی

مقدمه

خرید لوازم جراحی ساخته شده با متریال استیل از اساس عملیات های پزشکی است و برای هر مرکز درمانی و بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در اتاق های عمل انواع عملیات های پزشکی و جراحی با استفاده از این تجهیزات پیشرفته انجام می شوند و به همین خاطر نیز وجود آن ها ضرورت دارد.

هر یک از این ابزارها برای کاربرد به خصوصی تولید و طراحی شده اند و ساخت آن ها با دقت بسیار بالایی انجام می گیرد. شما می توانید هر یک از دسته بندی های این لوازم را در پک ابزارهای جراحی با کیفیت بیابید.

طبقه بندی انواع ابزارهای جراحی

 قیمت لوازم جراحی بر اساس ساختار، نوع و دسته بندی این محصولات انجام می گیرد. هر یک از این ابزارها برای اجرای یکی از فرایندهای درمانی در خلال عمل های جراحی به کار برده می شوند و بر این اساس دسته بندی های مختلفی برای آن ها وجود دارد. برخی از این موارد را در زیر مشاهده می کنید:

  1. ابزارهای برنده و جدا کننده که برای باز کردن بافت بدن به کار برده می شوند. برخی از آن ها نیز برای جداسازی انواع اعضا و جوارح از بدن مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از ابزارها از اهمیت بسیار زیادی در اتاق های عمل برخوردار هستند.
  2. کلمپ ها نیز بخش بعدی این لوازم را تشکیل می دهند. خرید لوازم جراحی با وجود این تجهیزات به روز و مدرن تکمیل می شود.
  3. ابزارهای باز کننده نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و به میزان بالایی در این عملیات ها شرکت می کنند.
  4. در بخش بعدی ابزارهای نگهدارنده جای می گیرند که برای برخی از عمل ها ضرورت دارند.
  5. ابزارهای گشاد کننده نیز از ضروریات یک اتاق عمل استاندارد به شمار می روند و وجود آن ها الزامی است.
  6. در مراحل پایانی هر عمل جراحی مراحل دوخت و بخیه زدن انجام می شوند که در این خصوص از ابزارهای مخصوص جراحی مخصوص دوخت استفاده می کنند.
  7. سر ساکشن های اتاق عمل نیز با قیمت به خصوصی عرضه می شوند.

فهرست وسایل برنده و جدا کننده عمل جراحی

 قیمت لوازم جراحی برنده و جدا کننده بر اساس نوع این ابزارها تعیین می شود. در اتاق های عمل این ابزارها از مهمترین وسایل کاربردی به شمار می روند و تقریبا برای همه عملیات های پزشکی نیز به کار می روند. از این رو در این بخش به تفصیل در خصوص آن ها گفت و گو می کنیم. برخی از این ابزارها را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  1. تیغ های بیستوری یکی از این تجهیزات هستند که به همراه دسته های مخصوص در دسترس مشتریان قرار می گیرند. در ساخت آن ها از مواد کربیدی استفاده شده است و به همین خاطر برای اجرای این عمل ها وسیله مناسبی هستند.
  2. انواع دسته بندی های چاقو نیز در این زمینه به کار برده می شوند و استفاده از آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این چاقوها در مدل های چشمی، کراتوم و… ارائه می شوند و شکل ساختار آن ها با هم متفاوت است. کارایی این چاقوها نیز بر اساس نوع آن ها تعیین می شود.
  3. قیچی های نیز در دسته بندی ابزارهای برنده و جدا کننده مخصوص جراحی قرار می گیرند. فروشگاه اینترنتی باندپیچی انواع این لوازم و تجهیزات را در دسترس مراکز بهداشتی و درمانی قرار می دهد.
  4. پانچ ها نیز در مدل های مختلف در میان ابزارهای برنده و جدا کننده جراحی جای دارند.
  5. در بخش بعدی پنس های دیسک قرار می گیرند که از کارایی ویژه ای برخوردار می باشند.
حتما بخوانید  تفاوت کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز

ابزارهای باز کننده و رکتورها

فروشگاه اینترنتی باندپیچی وسایل مخصوص جراحی را به صورت تکمیل در اختیار مشتریان قرار می دهد. جراحان در طی فرایندهای جراحی از انواع ابزارهای باز کننده نیز استفاده می کنند که کیفیت اجرای این عملیات ها را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند. استفاده از آن ها در زمانی است که شما برشی را ایجاد کرده باشید و برای باز نگه داشتن آن نیاز به یک ابزار کمی داشته باشید. انواع آن ها برای تک تک اعضا و جوارح بدن به کار برده می شوند و محدودیتی در استفاده از آن ها وجود ندارد.

خرید لوازم جراحی باز کننده و رکتورها برای همه بیمارستان ها و مراکز جراحی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر یک از مدل های رکتورها برای عقب کشیدن اندام به کار برده می شوند. انواع و دسته بندی های آن ها با ابعاد استانداردی تولید شده و در دسترس جراحان متبحر قرار می گیرند. مدل های دستی و خودکار این محصولات در بازارهای فروش ارائه می شوند و هر یک از جراحان از مدل های به خصوصی از این تجهیزات استفاده می کنند. ضامن های قفلی به کار رفته در آن ها نیز یکی از مهمترین اجزای این تجهیزات به شمار می روند.

ابزارهای نگهدارنده جراحی

در تعیین قیمت لوازم جراحی نوع و دسته بندی هر یک نقش به سزایی دارد و در تعیین هزینه این محصولات تاثیر می گذارد. انواع پنس ها در این دسته بندی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و خرید آن ها الویت دارد. انواع آن ها اغلب برای نگهداشتن برخی از پوست به کار برده می شوند و برخی نیز برای خارج کردن برخی از اعضای داخلی به کار برده می شوند.

خرید لوازم جراحی نگهدارنده نیز برای حفظ کیفیت عمل های جراحی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از این رو انواع دسته بندی های آن ها را در دنیای پزشکی عرضه می کنند. هر یک از مدل های آن ها از ابعاد و اندازه های به خصوصی برخوردار می باشند و کارایی خاص خود را در این زمینه به همراه دارند. سوزن گیرها نیز در این عرصه یکی از مهمترین تجهیزات هستند که به شما کمک می کنند که برای بخیه زدن بافت های بدن به کار می روند.

دستگاه فشارسنج امرون M6 Comfort
دستگاه فشارسنج امرون M6 Comfort با کاف فنری

انواع تجهیزات گشاد کننده

 قیمت لوازم جراحی گشاد کننده نیز بسته به برند سازنده و مدل این محصولات تعیین می شود. هر یک از آن ها با بهایی معقول از این مرکز فروش ارائه شده و در دسترس جراحان و پزشکان متبحر قرار می گیرند. شما می توانید هر یک از آن ها را بسته به نیازهای خود خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این تجهیزات برای باز نگهداشتن دریچه های قلب و سایر اجزای بدن به کار برده می شوند و انجام فرایندهای طبی و درمانی را ساده تر می سازند. از این رو خرید و فروش آن ها در این عرصه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حتما بخوانید  معرفی انواع ست سرم و هر آنچه که باید درباره آن بدانید!

هر یک از آن ها نیز در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید شده و در دسترس قرار می گیرند. شما می توانید هر یک از انواع این تجهیزات را بسته به مشکلات بیمارانی که در طول روز دارید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از آن ها به صورت یک طرفه و برخی دو طرفه هستند و بر این اساس ساختار آن ها تعیین می شود.

ابزارهای مخصوص دوخت و بخیه زدن

خرید لوازم جراحی و ابزارهای مخصوص دوخت و بخیه زدن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این تجهیزات باید از میان برندهای معتبر و مدل های به روز انتخاب شوند. در غیر این صورت تاثیرگذاری آن ها زیر سوال می رود. انواع این ابزارها شامل دسته بندی های مختلف لوازم دوخت می شوند. در میان آن ها می توان به نخ های مخصوص جراحی اشاره کرد که با شکل و ساختار به خصوصی تولید شده و در دسترس این صنایع قرار می گیرند. هر یک از این نخ ها برای عمل های جراحی مختلف به کار می روند. این نخ ها معمولات پس از مدتی از بدن بیمار خارج می شوند و به همین خاطر شکل و ساختار آن ها با نخ های معمولی که اغلب مشاهده می کنید، متفاوت است.

انواع منگنه های جراحی

 قیمت لوازم جراحی مخصوص دوخت و بخیه برای هر یک از ابزارهای این فرایند متفاوت تعیین می شود. منگنه های مخصوص جراحی همیشه با قیمت و بهای بیشتری خرید و فروش می شوند. فروشگاه اینترنتی باندپیچی انواع دسته بندی های آن ها را با قیمت به خصوصی در دسترس مشتریان قرار می دهد. استفاده از آن ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بافت بدن افراد فواید بسیاری به همراه دارد. مزایای استفاده از این تجهیزات در عصر پزشکی کنونی ثابت شده است. استفاده از این منگنه ها دوخت ها و بخیه زدن ها را با دقت عمل بسیار زیادی همراه می کند. از این رو میزان خرید و فروش آن ها افزایش یافته است.

جمع بندی

در این گزارش در خصوص خرید انواع ابزارهای جراحی و کارایی آن ها اطلاعاتی به دست آوردید که به شما کمک می کنند از آن ها به بهترین نحو استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی باندپیچی هر یک از این تجهیزات را با بهترین کیفیت در دسترس شما قرار می دهد و قیمت های معقولی برای آن ها تعیین کرده است. شما می توانید این تجهیزات را به صورت کامل از این مرکز خرید معتبر خریداری کنید. در حین خرید آن ها باید حتما به کیفیت ساختار و مشخصه های فنی این محصولات دقت داشته باشید. انواع این ابزارها در دنیای پزشکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *